Tegoedbon aanvragen niet meer mogelijk

Door het grote succes van de tegoedbonactie voor energiebesparende producten is de limiet al bereikt. In totaal waren er in gemeente Breda 2500 tegoedbonnen te verzilveren. 

Al een bestelling geplaatst? 

 

Het is NIET meer mogelijk om een code aan te vragen

Het is uiteraard wel mogelijk om vragen te stellen over een geplaatste bestelling. Klik hieronder om naar naar onze contactpagina te gaan.

Klik hier

Deze actie werd je aangeboden door:

Veelgestelde vragen

WoonWijs Breda is een samenwerking van gemeente Breda, Bredase Energie Coöperatie (BRES) en HOOM. Al deze partijen hebben één doel: je helpen met het verduurzamen van je huis.

Helaas is deze actie alleen voor woningeigenaren. Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) heeft aan gemeenten een subsidie beschikbaar gesteld van maximaal €9 miljoen, die huiseigenaren stimuleren tot kleine energiebesparende maatregelen. In deze regeling zijn huurders niet meegenomen. We helpen graag iedereen op weg, bekijk bij onze bespaarchecks wat jij kan doen om je huis te verduurzamen.

Mocht de code (postcode-huisnummer combinatie) niet werken dan kun je het beste contact opnemen met onze servicedesk via: 088 – 623 00 81. De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.

Nadat de code verzilverd is kun je de webshop nog steeds afsluiten. Je hoeft dus niet in één keer te verzilveren én de bestelling te plaatsen. Je kunt de code opnieuw invullen en verdergaan met het selecteren van producten. Pas als je de bestelling bevestigd en afgerond hebt is het niet meer mogelijk om met jouw code in de webshop te komen.

Bijna alle webbrowsers worden ondersteund door de webshop. Met bijna alle webbrowsers zal je dan ook geen problemen ervaren met het doen van de bestelling. Daar is één uitzondering op. Internet Explorer wordt als webbrowser niet ondersteund door de webshop. Dat komt omdat er geen nieuwe security-updates meer voor deze browser uitkomen. Jouw veiligheid is onze eerste prioriteit, daarom hebben we deze keuze gemaakt.

In de webshop vind je een uitgebreide beschrijving van de producten. Mocht je toch meer informatie willen dan is het mogelijk om contact op te nemen met de leverancier. De leverancier is bij elk product zichtbaar in de webshop.

Het is niet mogelijk om met bijbetaling extra producten te bestellen in de webshop. De webshop is via een puntensysteem ingeregeld, het is niet mogelijk om meer punten te kopen.

De gekregen punten moeten in één keer uitgegeven worden in de webshop. Punten die na bevestigen en afronden van de bestelling overblijven, komen te vervallen. Check voor de bestelling dan ook of je al je punten gebruikt hebt.

Als je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd kun je het beste contact opnemen met onze servicedesk via: 088 – 623 00 81 De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.

De bevestigingsmail ontvang je na maximaal 15 minuten na bevestigen van de keuze. Als je na 15 minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de servicedesk via: 088 – 623 00 81. De servicedesk is op werkdagen te bereiken van 09.00u t/m 17.00u. Check ook even je ongewenste mail, soms komt hij daarin terecht.

De producten worden naar uw adres gestuurd. U hoeft dus niks te doen. De leverancier van de producten informeert je hier rechtstreeks over.

De tegoedbon en (bestelde) producten zijn helaas niet om te ruilen voor andere producten, geld of andere tegoedbon.