Tegoedbon 2021 (!) aanvragen niet meer mogelijk
Door het grote succes van de tegoedbonactie van 2021 voor energiebesparende producten is de limiet al bereikt. In totaal waren er in gemeente Breda 2500 tegoedbonnen te verzilveren. In 2022 jaar is er een nieuwe actie: Woonwijs voucher 2022
Al een bestelling geplaatst?
- Lees hier de actievoorwaarden.
- Klik hier voor de veelgestelde vragen
Deze actie werd je aangeboden door:
Veelgestelde vragen
Wie is Woonwijs Breda?
WoonWijs Breda is een samenwerking van gemeente Breda, Bredase Energie Coöperatie (BRES) en HOOM. Al deze partijen hebben één doel: je helpen met het verduurzamen van je huis.
Ik ben een huurder, is deze actie ook voor mij?
Helaas is deze actie alleen voor woningeigenaren. Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) heeft aan gemeenten een subsidie beschikbaar gesteld van maximaal €9 miljoen, die huiseigenaren stimuleren tot kleine energiebesparende maatregelen. In deze regeling zijn huurders niet meegenomen. We helpen graag iedereen op weg, bekijk bij onze bespaarchecks wat jij kan doen om je huis te verduurzamen.
Wat als mijn tegoedbon-code (postcode-huisnummer combinatie) niet werkt?
Mocht de code (postcode-huisnummer combinatie) niet werken dan kun je het beste contact opnemen met onze servicedesk via: 088 – 623 00 81. De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.
Kan ik, nadat ik de code heb verzilverd, nog weg van de webshop of vervalt mijn code dan?
Nadat de code verzilverd is kun je de webshop nog steeds afsluiten. Je hoeft dus niet in één keer te verzilveren én de bestelling te plaatsen. Je kunt de code opnieuw invullen en verdergaan met het selecteren van producten. Pas als je de bestelling bevestigd en afgerond hebt is het niet meer mogelijk om met jouw code in de webshop te komen.
Kan ik mijn bestelling met elke webbrowser verwerken?
Bijna alle webbrowsers worden ondersteund door de webshop. Met bijna alle webbrowsers zal je dan ook geen problemen ervaren met het doen van de bestelling. Daar is één uitzondering op. Internet Explorer wordt als webbrowser niet ondersteund door de webshop. Dat komt omdat er geen nieuwe security-updates meer voor deze browser uitkomen. Jouw veiligheid is onze eerste prioriteit, daarom hebben we deze keuze gemaakt.
Waar kan ik meer info opvragen over de producten in de webshop?
In de webshop vind je een uitgebreide beschrijving van de producten. Mocht je toch meer informatie willen dan is het mogelijk om contact op te nemen met de leverancier. De leverancier is bij elk product zichtbaar in de webshop.
Kan ik door bijbetaling extra producten bestellen in de webshop?
Het is niet mogelijk om met bijbetaling extra producten te bestellen in de webshop. De webshop is via een puntensysteem ingeregeld, het is niet mogelijk om meer punten te kopen.
Wat als ik nog punten over heb?
De gekregen punten moeten in één keer uitgegeven worden in de webshop. Punten die na bevestigen en afronden van de bestelling overblijven, komen te vervallen. Check voor de bestelling dan ook of je al je punten gebruikt hebt.
Wat als ik bij afronding van de bestelling het verkeerde e-mailadres heb ingevoerd?
Als je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd kun je het beste contact opnemen met onze servicedesk via: 088 – 623 00 81 De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 09.00u t/m 18.00u.
Wat als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
De bevestigingsmail ontvang je na maximaal 15 minuten na bevestigen van de keuze. Als je na 15 minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de servicedesk via: 088 – 623 00 81. De servicedesk is op werkdagen te bereiken van 09.00u t/m 17.00u. Check ook even je ongewenste mail, soms komt hij daarin terecht.
Hoe kom ik aan de bestelde producten?
De producten worden naar uw adres gestuurd. U hoeft dus niks te doen. De leverancier van de producten informeert je hier rechtstreeks over.
Kan ik de tegoedbon of de producten ruilen voor andere producten, geld of een andere tegoedbon?
De tegoedbon en (bestelde) producten zijn helaas niet om te ruilen voor andere producten, geld of andere tegoedbon.